Helgen :D

Yooyo :D

Den här helgen har jag it hunnit uppdatera bloggen har varit nere i Stockholm me älsklingarna Yoka o omid festade inför de nya iranska året som va i söndags kl 12.20 på kvällen speaking of the iranska nyåret jag somnade kl halv 12 igår .

här kommer de en bild på vår ( Sofre haftsin) de 7 saker som börjar på C som man borde ha på ett bort uppställd på de här sättet inför nyår en iransk tradition :D



Nu kommer de lite bilder från Söndags när Yoka försöker fixa sin (Haft sin ) Hehehe  me lite hamrar o spikar fick vi till allting :D





och så kommer de en bild på mina snygga Man United  Wrist band jag köpte från Stockholm xD



Im out Puss puss
// LovleyFifi <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0